Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Šebestová, Leona
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:48:46Z
dc.date.available 2010-07-19T23:48:46Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13363
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie a možností jejího využití v odvětví cestovního ruchu. Teoretická část zahrnuje obecné přístupy ke zkoumané pro-blematice a základní prvky marketingového mixu turistické destinace. Další část vymezuje a stručně charakterizuje zkoumané území a řeší samotnou analýzu současné situace v cestovním ruchu na Kyjovsku. Zabývá se také možností realizace pro-jektů spolufinancovaných z fondů EU na území Slovácka, vedoucí ke zvýšení atraktivnosti území a jeho následnému rozvoji. Cílem práce je analyzovat úroveň nabízených služeb v zájezdním vinném sklepě Skalák a na základě výsledků analýzy vytvořit projekt podpory prodeje zkoumaného subjektu a na-vrhnout atraktivní a klíčový produkt, který vedl ke zvýšení poptávky. cs
dc.format 130 cs
dc.format.extent 17064086 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinace cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject definice marketingu cs
dc.subject nové trendy v cestovním ruchu cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject tourism destination en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject definition of marketing en
dc.subject new marketing trends in tourism en
dc.subject hotel business en
dc.title Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák cs
dc.title.alternative Project of Sales Support in the Wayside Wine - Cellar Named "Skalák" en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2010-06-02
dc.description.abstract-translated The Thesis depicts the problems of marketing strategy and possibilities of their use in the branch of tourism. The theoretical part includes general attitudes of researched problems and basic items of marketing mix for tourist destinations. The next part determines and briefly describes the researched area and brings the analysis of the present situation in the sphere of tourism in Kyjov region. It also depicts the possibility of realization the projects co-financed from EU funds in Moravian Slovakia region. It would cause that the above mentioned region could be more attractive and developed area. The aim of the Thesis is to analyse the level of offered services in the wayside wine wault named Skalák and to make a project based on the result of analysis. This project will support the sale of researched subject and it will propose the attractive and key product which will lead to higher demand. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15369
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šebestová_2010_dp.pdf 16.27Mb PDF View/Open
šebestová_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
šebestová_2010_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account