Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zahradníková, Ilona cs
dc.contributor.author Bakalíková, Věra cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:39:23Z
dc.date.available 2010-07-13T17:39:23Z
dc.date.issued 2005-12-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1339
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci na téma "Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s.r.o." se budu nejdříve zabývat teoretickou částí, kde se zaměřím na problematiku marketingu služeb a poté marketingovým výzkumem, který bude důležitou součástí druhé části mé práce. V praktické části budu zjišťovat pomocí dotazníků spokojenost hostů ubytovaných v Pensionu Na Octárně, po jejichž vyhodnocení a interpretaci předložím mé návrhy a doporučení pro pension. V závěru celou práci zhodnotím a vymezím důležité body práce. cs
dc.format 46 s., 5s.příloh cs
dc.format.extent 345056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject Pension Na Octárně s.r.o. cs
dc.subject služby cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject návrhy cs
dc.subject services en
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject suggestions en
dc.title Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s.r.o. cs
dc.title.alternative Satisfaction of customer in Pension Na Octárně s. r. o en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2006-01-16 cs
dc.description.abstract-translated In my bachelor's work "Satisfaction of customer in Pension Na Octárně s.r.o." I deal with theoretical part. This part is aimed at marketing of service and marketing research, which is very important of second part of my work. In practical part I find out satisfaction of pension guests by questionnaire. after this survey I present my suggestions and recommendation for this pension. In my conclusion I sum up my work and I define important points this work. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2454
dc.date.assigned 2005-10-07 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bakalíková_2006_bp.pdfBlocked 336.9Kb PDF View/Open
bakalíková_2006_vp.pdf 325.7Kb PDF View/Open
bakalíková_2006_op.pdf 264.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account