Projekt na zvýšení turistické atraktivity Olomouce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zvýšení turistické atraktivity Olomouce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Pelikánová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:13:57Z
dc.date.available 2010-07-20T00:13:57Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13402
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt na zvýšení turistické atraktivity města Olomouce. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. V analytické části je vyhodnocena situační analýza města Olomouce, SWOT analýza a analýza konkurenčního prostředí. V projektové části je na základě vý-sledků z analytické části vypracován návrh projektu, který by měl vést ke zvýšení turistické atraktivity města Olomouce. Podstatou toho projektu je kulturně-společenská akce, která doprovází letní etapu Květinové výstavy Flora Olomouc. cs
dc.format 96 s., 4s.příloh cs
dc.format.extent 33040206 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject destinace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Olomouc cs
dc.subject projekt cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject destinations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Olomouc en
dc.subject project en
dc.title Projekt na zvýšení turistické atraktivity Olomouce cs
dc.title.alternative Project to increase the tourist attractiveness in Olomouc en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Střítezský, David
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis aims to create a project to increase the tourist attractions of the city of Olomouc. In the theoretical part are defined terms relating to tourism and tourism marketing. The analytical part is evaluated by the city of Olomouc situational analysis, SWOT analysis and competitive analysis. The project is part of the pro-analytical results from the developed project proposal, which should lead to an increase in tourist attractions of the city of Olo-mouc. The essence of this project is the cultural and social events to accompany the summer stage of the flower show Flora Olomouc. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14778
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pelikánová_2010_dp.pdf 31.50Mb PDF View/Open
pelikánová_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
pelikánová_2010_op.doc 330Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account