Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Briatková, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:47:07Z
dc.date.available 2010-07-20T00:47:07Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13468
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu P & L, spol. s r. o. pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytic-kou a projektovou. V první částí jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového plánu. V analytické částí je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza sortimentu a GE analýza. Poznatky z analytické částí jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován návrh marketingového plánu. Jsou tady vypracovány akční plány, včetně časového harmonogramu a rozpočtů a možná rizika spojená s realizací tohoto projektu. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 1784519 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject GE analýza cs
dc.subject Marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject GE analysis en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing plan P and L company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-05-31
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma work is creation of the draft marketing plan for P & L, Ltd. to 2010. The diploma work is divided on the tree parts - teoretic, analytic and project. In the first part there are all theoretical informations, which are necessary for marketing plan creation. Analytic plan includes analysis of outside and inside environment, analysis of assortment and GE Analysis. In the SWOT analysis were compiled the informations from the whole analytic part. In the project part were created draft of the marketing plan. This project contain action plans and its operation period cost and possible business risks conected wih realisation of this project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15183
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
briatková_2010_dp.pdf 1.701Mb PDF View/Open
briatková_2010_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
briatková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account