Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé s.r.o. na rumunském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé s.r.o. na rumunském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrabal, Pavel
dc.contributor.author Trávníčková, Magdaléna
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:12:53Z
dc.date.available 2010-07-20T01:12:53Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13511
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé s.r.o. na rumunském trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a jsou v ní řešeny teoretické poznatky z oblasti mezinárodního marketingu, konkurence, konkurenceschopnosti. Praktická část se zabývá rozborem rumunského trhu, postavením přední české potravinářské společnosti na rumunském trhu a analýzou konkurentů. V závěru práce jsou shrnuté přednosti a nedostatky společnosti a navrhnuta opatření na zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 75 s. , 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2578025 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject mezinárodní prostředí cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject international marketing en
dc.subject international environment en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé s.r.o. na rumunském trhu cs
dc.title.alternative Analysis of competitiveness of company Hamé Ltd. in Romanian market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-14
dc.description.abstract-translated The topic of barchelor's thesis is an analysis of competitiveness of company Hamé Ldt. in Romanian market. Thesis is divided on two parts. First part is theoretic and deal with theoretical knowledge from sphere of international marketing, competition and competitiveness. Practical part deals with analysis of Romanian market, situation of frontal Czech food company in Romanian market and analysis of competitors. At the end of thesis are summarized advantages and shortcomings of company and suggested measures to increase competitiveness. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13550
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
trávníčková_2010_bp.pdfBlocked 2.458Mb PDF View/Open
trávníčková_2010_vp.pdf 456.2Kb PDF View/Open
trávníčková_2010_op.pdf 291.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account