Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.
Author: Hrachovcová, Zuzana
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a.s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky. Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13542
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 16998


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrachovcová_2010_bp.pdf 2.941Mb PDF View/Open
hrachovcová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
hrachovcová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account