1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Markéta
dc.contributor.author Bradáč, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:49:10Z
dc.date.available 2010-07-20T01:49:10Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13596
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou používání obrazů a fotografií namísto pohyblivých filmových záběrů. Od obecnějšího hodnocení jednotlivých médií se dostává k technické analýze jednotlivých možností jejich kombinování. Druhá polovina práce obsahuje hodnocení typických příkladů použití obrazů a fotografií jako plnohodnotné náhrady pohyblivých obrazů. Text uzavírá téma intermediality. cs
dc.format 55 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2493030 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obraz cs
dc.subject fotografie cs
dc.subject záběr cs
dc.subject divák cs
dc.subject animace cs
dc.subject dokumentární film cs
dc.subject Picture en
dc.subject photography en
dc.subject film clip en
dc.subject film-goer en
dc.subject viewer en
dc.subject picture animation en
dc.subject documentary en
dc.title 1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Pictures and Photographs as Film Clip. 2. Practical part: Documentary: Hámoty Václava Rožánka en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Binter, Tomáš
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated This work deals with an issue of using Picture and photographs instead of moving pictures. From general assessment of concrete media it approaches technical analysis of particular possibilities and their combinations. The second part of the work contains the assessment of typical examples of using pictures and photographs as a full-value compensation of moving pictures. The text summons up the topic of intermediality. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/227 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13707
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bradáč_2010_dp.pdf 2.377Mb PDF View/Open
bradáč_2010_vp.pdf 213.2Kb PDF View/Open
bradáč_2010_op.pdf 232.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account