Profilace cílových skupin pro propagaci destinace cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profilace cílových skupin pro propagaci destinace cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Gladišová, Magdalena
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:10:52Z
dc.date.available 2010-07-20T02:10:52Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13643
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje konkrétní destinaci cestovního ruchu, a to městské památkové rezervaci Lipník nad Bečvou. V analýze charakterizuje dosavadní komunikační mix této destinace (v letech 2007-2009), zpracovává výsledky marketingového výzkumu a na jeho základě stanoví cílové skupiny pro další propagaci a SWOT analýzu. Z těchto analýz jsou také vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace destinace do budoucna. cs
dc.format 74 s., 3 s. s obr. přílohou cs
dc.format.extent 903888 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kulturní destinace cs
dc.subject tourism en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing tourism en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Profilace cílových skupin pro propagaci destinace cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Profiling Target Groups for Promotion of Tourist Destinations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is dedicated to a particular tourist destination, sc. the urban conservation area of Lipník nad Bečvou. Its analysis characterizes hitherto existing communication mix of this destination (in years 2007-2009), processes results of the marketing research that provides a foundation for setting up target groups for a further promotion and the SWOT analysis. Conclusions and recommendations in the field of the communication of the destination in future are also educed from the analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13657
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
gladišová_2010_bp.pdf 882.7Kb PDF View/Open
gladišová_2010_vp.pdf 55.46Kb PDF View/Open
gladišová_2010_op.pdf 57.97Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account