Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
Author: Hudcová, Alena
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13644
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13617


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2010_bp.pdf 924.9Kb PDF View/Open
hudcová_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF View/Open
hudcová_2010_op.pdf 53.45Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account