Algoritmy ve výuce na základní a střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Algoritmy ve výuce na základní a střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašek, Roman
dc.contributor.author Zluky, Adam
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:46:36Z
dc.date.available 2010-07-20T02:46:36Z
dc.date.issued 2010-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13715
dc.description.abstract Tato práce se věnuje problematice algoritmů na úrovni žáků a studentů základní a střední školy. Rysy, principy a vlastnosti jsou představovány názornou formou. V textu nalezneme množství původních příkladů a přirovnání. Téma třídících algoritmů doprovází vizualizace průchodu touž číselnou posloupností při použití různých algoritmů. Průběžně jsou představovány slabiny i silné stránky jednotlivých přístupů. Poslední část se věnuje problému obchodního cestujícího. Obecněji pak problému P=NP. Popisu problému obchodního cestujícího předchází jemný úvod do teorie grafů. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 680703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject algorithm en
dc.subject teaching algorithms en
dc.subject sorting algorithms en
dc.subject traveling salesman problem en
dc.subject graph theory en
dc.subject algoritmus cs
dc.subject výuka algoritmů cs
dc.subject třídící algoritmy cs
dc.subject problém obchodního cestujícího cs
dc.subject teorie grafů cs
dc.title Algoritmy ve výuce na základní a střední škole cs
dc.title.alternative Algorithms in teaching at primary and secondary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dvořák, Jiří
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis is deal with algorithms at the level of pupils and students of primary and secondary schools. Features, principles and characteristics are represented by visual means. In text we find many original examples and analogies. Sorting algorithms topic accompanies the passage of same numeric sequence using different algorithms. There are clear strengths and weaknesses of different approaches. In the last section we can find the traveling salesman problem. More generally, the P=NP problem. Description of the traveling salesman problem precedes gentle introductions to graph theory. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 15226
dc.date.assigned 2010-02-19
utb.result.grade A
local.subject algoritmy cs
local.subject učivo středních škol cs
local.subject algorithms en
local.subject secondary school curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
zluky_2010_dp.pdf 664.7Kb PDF View/Open
zluky_2010_vp.doc 292Kb Microsoft Word View/Open
zluky_2010_op.doc 259Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account