Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Fiamoli, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:27:16Z
dc.date.available 2010-07-20T03:27:16Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13770
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá stanovením nejvhodnější strategie rozvoje společnosti, která by pomohla překlenout krizové období a upevnila postavení firmy na trhu. Teoretická část obsahuje poznatky o základních strategiích, benchmarkingu, outsourcingu a možnostech zvýšení konkurenční výhody. Dále se zabývá investičním rozhodování a analýzou rizik. V analytické části je představena společnost, její současná situace, včetně analýzy prostředí. Zabývá se rozborem konkurentů, konkurenčního prostředí, analýzou zdrojů a rozpracová-ním variant rozvoje společnosti. V projektové části je představen návrh strategie rozvoje společnosti a je zde navrženo komplexní portfolio činností na období 3 let. cs
dc.format 87 s., 3 s. přiloh cs
dc.format.extent 2198719 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil. benchmarking cs
dc.subject outsourcing cs
dc.subject investice a návratnost investice cs
dc.subject Strategy en
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject Porter's analysis of five competitive powers. Benchmarking en
dc.subject outsourcing en
dc.subject investment and returnable investment en
dc.title Projekt strategie rozvoje dceřiné společnosti v Ruské federaci cs
dc.title.alternative The project of development strategy of subsidiary company in Russian Federation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2010-05-31
dc.description.abstract-translated Graduation theses is focused on choosing the most suitable strategy of society development, which could help to arch over the crisis period and to consolidate status of a firm in the market.Theoretical part includes knowledge about basic strategies, benchmarking, outsourcing and possibility to increase competitive advantage. Further is focused on investment decisions and risk analysis. The analytical part focuses on introducing the company and describing its position on the market, including environment analysis. It analyses competition, competitive environment, source analysis and elaboration of the best options for development of a company. The project part is focused on introducing concept strategy of development of a company and is suggested the complex portfolio of activities for next 3 years. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15246
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
fiamoli_2010_dp.pdf 2.096Mb PDF View/Open
fiamoli_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
fiamoli_2010_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account