Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Křížová, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:32:36Z
dc.date.available 2010-07-20T03:32:36Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13784
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsána problematika značky, postojů ke značce a změny postojů ke značce. Praktickou část tvoří vlastní průzkum pomocí dotazníkového šetření postojů spotřebitelů k českým značkám. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a násled-ně jsou tyto výsledky porovnány s výzkumem společnosti Stem z roku 2008. V závěru prá-ce jsou navrženy doporučení pro marketingovou strategii českých značek ke zlepšení po-stojů spotřebitelů k českým značkám. Cílem této práce je analyzovat postoje spotřebitelů k českým značkám a navrhnout doporu-čení pro marketingovou strategii českých značek, s cílem zlepšení postojů spotřebitelů k českým značkám. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 1683368 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject postoj cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject attitude en
dc.subject consumer en
dc.subject questionnair en
dc.subject survey en
dc.title Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám cs
dc.title.alternative Analysis of consumers attitudes to Czech brands en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pančochová, Kateřina
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The theme of this thesis is the Analysis of consumer attitudes to Czech brands. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the problems of brand, attitudes to the brand and change attitudes towards the brand. The practical part consists of questionnaire survey of attitudes of consumers to Czech brands. In the practical part are inspected and evaluated the results of the survey and then compared these results with the research of the Stem in 2008. In conclusion recommendations are designed to Czech brands marketing strategy to improve consumer's attitudes to Czech brands. The aim of this study is to analyse consumer's attitudes to Czech brands and propose re-commendations for the Czech brand marketing strategy to improve consumer's attitudes to Czech brands. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16760
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
křížová_2010_bp.pdf 1.605Mb PDF View/Open
křížová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
křížová_2010_op.pdf 411.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account