Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

Show full item record

No preview available
Title: Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa
Author: Feniková, Nina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů je zkoumáno, zda je magazín Detail efektivním nástrojem marketingové komunikace. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti a je navrženo několik řešení pro budoucí rozvoj magazínu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13797
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13656


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
feniková_2010_bp.pdf 1.464Mb PDF View/Open
feniková_2010_vp.pdf 56.38Kb PDF View/Open
feniková_2010_op.pdf 96.32Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account