Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vraný, Karel
dc.contributor.author Švrčina, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:58:14Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1380
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT). cs
dc.format 97 cs
dc.format.extent 1817664 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
dc.subject Strategie cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject specifické přednosti cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject formulace strategie cs
dc.subject implementace strategie cs
dc.subject strategický řídící systém cs
dc.subject organizační model cs
dc.subject Strategy en
dc.subject strategy analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject specific qualities en
dc.subject competing advantages en
dc.subject strate-gy formulation en
dc.subject strategy implementation en
dc.subject strategy management system en
dc.subject organisational model en
dc.title Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT cs
dc.title.alternative Project on strategy to expand CESKY TELECOM to the IC/ICT markets en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sodomka, Petr
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.date.vskp-available 2036-05-12
dc.description.abstract-translated This thesis describes the issue of a strategy project creation and it's implementation. The task of the thesis is to form a strategy of an enterpreneurial unit The Corporate Segment Of CZECH TELECOM based on a strategy analysis, and designing the realisation. The strategy targets in particular the expansion of the company into new growing markets in the area of Information And Communication Technologies (ICT). en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3973
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
švrčina_2006_dp.pdfBlocked 1.733Mb PDF View/Open
švrčina_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
švrčina_2006_op.doc 987.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account