Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Zítková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:25:59Z
dc.date.available 2010-07-20T04:25:59Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13884
dc.description.abstract V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám. Dotazníkovému šetření, analýze komu-nikačního mixu maloobchodu Houseboard a analýze jeho silných, slabých stránek a příleži-tostí a hrozeb. V projektové části je navržen projekt na podporu prodeje pro jednotlivé cílové skupiny. cs
dc.format 82 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1404011 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject community marketing cs
dc.subject referenční skupiny cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject nákupní chování spotřebitele cs
dc.subject promotion en
dc.subject community marketing en
dc.subject reference groups en
dc.subject retailing en
dc.subject consumer purchase behaviour en
dc.title Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. cs
dc.title.alternative Utilitazion specificity consumer purchase behaviour promotion project. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Eva
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated The theoretical part defines target market. It emphasizes a careful segmentation, indicates aspects from which target groups can be defined. The theory of communication mix is described in a similar manner, especially the part dedicated to promotion in retailing. Fur-thermore, the thesis deals with the consumers, their purchase behaviour, influence of refe-rence groups and community marketing. The practical part is dedicated to marketing analyses, questionnaire enquiries, analysis of Houseboard retail store's communication mix and analysis of its strong and soft points as well as opportunities and threats. The project part suggests a promotion project for individual target groups. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14934
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
zítková_2010_dp.pdf 1.338Mb PDF View/Open
zítková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
zítková_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account