Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

Show full item record

No preview available
Title: Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění
Author: Stavjaňová, Martina
Advisor: Bárta, Leoš
Abstract: Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13968
Date: 2010-05-13
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 15517


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stavjaňová_2010_bp.pdfBlocked 910.0Kb PDF
stavjaňová_2010_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
stavjaňová_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account