Společenská odpovědnost holdingu Kofola a.s. - Projekt Hravě žij zdravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost holdingu Kofola a.s. - Projekt Hravě žij zdravě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Petrášová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:44:27Z
dc.date.available 2010-07-20T05:44:27Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14044
dc.description.abstract Společnosti, které se svou činností podílejí na negativních vlivech v populaci i globalizovaném světě, pomalu začínají zvažovat právní hlediska i etické aspekty svých podnikatelských cílů. Rozkol v činnostech firmy, etikou i právem by měl být eliminován. Co více, náprava by měla být povýšena nad rámec povinného. Koncept CSR je dobrovolný, vychází z filozofie a vize firmy a pro jeho účinnost se s ním musí ztotožnit všichni stakeholdeři. Kofola Holding a.s. je potravinářská společnost vyrábějící a distribuující i sladké nápoje. Tyto se značnou částí podílejí na rozvoji nadváhy a obezity u dětí. Právě proto se diplomová práce věnuje tématu CSR v holdingu Kofola a.s., který již tři roky společně se sdružením Stob realizuje preventivní, internetový, výukový projekt Hravě žij zdravě cílený na žáky pátých tříd v celé České republice. cs
dc.format 102 s. (135 411 znaků), 33 s. cs
dc.format.extent 2187367 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost organizací cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject shareholdeři cs
dc.subject etika cs
dc.subject právo cs
dc.subject dobrovolnost cs
dc.subject potravinářský průmysl cs
dc.subject inovace cs
dc.subject management cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dětská obezita cs
dc.subject projekt Hravě žij zdravě cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject stakeholders en
dc.subject shareholders en
dc.subject ethics en
dc.subject law en
dc.subject voluntary en
dc.subject food industry en
dc.subject innovation en
dc.subject management en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject childhood obesity en
dc.subject project Hravě žij zdravě en
dc.title Společenská odpovědnost holdingu Kofola a.s. - Projekt Hravě žij zdravě cs
dc.title.alternative The Corporate Social Responsibility of Kofola Inc.-The Project Hrave zij zdrave en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated Companies and their activities that contribute to the negative impacts on population and to globalized world are slowly beginning to consider the legal and ethical aspects of their business objectives. Dissention among activities of the company, business ethics and law should be eliminated. What's more, the minimum correction should be considered beyond compulsory. The concept of CSR is voluntary; it is based on the philosophy and vision of the company and its effectiveness can only be ensured when all the stakeholders give their approval. Kofola Holding Inc. is a food industry company producing and distributing soft drinks. These can be significant components contributing to the development of overweight and childhood obesity. That is why the thesis focuses on developing CSR for Kofola Holding Inc,; the company with the Association Stob has been realizing for three years a preventive, internet based, educational project "Hrave zij zdrave'q. The project has been targeting fifth grade students from various parts of the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13749
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
petrášová_2010_dp.pdf 2.086Mb PDF View/Open
petrášová_2010_vp.pdf 49.56Kb PDF View/Open
petrášová_2010_op.pdf 51.85Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account