Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě
Author: Poláková, Kateřina
Advisor: Plaček, Robert
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. První, tedy teoretická část, poskytuje náhled do problematiky marketingového mixu na základě odborné literatury a teoretických znalostí získaných během studia. Praktická část se zabývá aplikací prvků marketingového mixu ve zvolené firmě a vychází z teoretické části. Kapitoly této části se týkají: historie a současnosti firmy, produktu, ceny, propagace, distribuce a následného zhodnocení těchto nástrojů. Výsledkem této bakalářské práce je - zlepšení/nastínění návrhů na opatření - současných marketingových prvků firmy PILANA TOOLS Wood Saws s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14075
Date: 2009-12-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13445


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
poláková_2010_bp.pdfBlocked 1.266Mb PDF
poláková_2010_vp.pdf 448.5Kb PDF View/Open
poláková_2010_op.pdf 259.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account