CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Filípek, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:04:02Z
dc.date.available 2010-07-20T06:04:02Z
dc.date.issued 2010-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14078
dc.description.abstract Tato bakalářská práce popisuje vektorový grafický program CorelDRAW, který by měl sloužit jako učební pomůcka pro studenty. Na začátku práce bude obecné pojednání o CorelDRAW a o novinkách oproti předchozím verzím. V jednotlivých kapitolách popíšu jednotlivé nástroje a práce s nimi za účelem vytvoření log, ilustrací, vizitek aj. Na konci každé kapitoly student dostane za úkol vytvořit jednoduchý obrázek s použitím nástrojů, se kterými se seznámil v dané kapitole, aby zjistil, zda pochopil danou látku. Na konci práce bude praktická část, kde si student ověří, kolik se toho naučil a zda dokáže vytvořit i složitější ilustrace. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 4752410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manual en
dc.subject CorelDRAW en
dc.subject příručka cs
dc.subject CorelDRAW cs
dc.title CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky cs
dc.title.alternative CorelDRAW Graphics Suite X4 and its use in teaching computer graphics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podoba, Tomáš
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to describe CorelDRAW, the vector graphical program, which should serve as a learning tool for students. The first part of this paper explains CorelDRAW generally and mentions the innovations that this software has as compared to its previous versions. Within the following chapters particular tools are described as well as the processes when they are applied in order to create logos, illustrations, visit-cards At the end of each chapter the student will be given the task of creating simple picture by using the tools he/she has become acquainted with in the particular chapter so that he/she make sure of understanding the subject matter well. There is a practical section at the end of the work where the student finds out how much he/she has learnt and whether he/she is able to create a more complicated illustrations. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/76 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 16681
dc.date.assigned 2010-03-05
utb.result.grade A
local.subject příručky cs
local.subject učební pomůcky cs
local.subject handbooks and manuals en
local.subject teaching aids en


Files in this item

Files Size Format View
filípek_2010_bp.pdf 4.532Mb PDF View/Open
filípek_2010_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word View/Open
filípek_2010_op.pdf 115.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account