Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.
Author: Pavlík, David
Advisor: Babušník, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu firmy AVOS a.s. Teoretická část popisuje marketingovou situační analýzu, tzn. analýzy SWOT a PEST, Porterovu pětifaktorovou analýzu a Bostonskou matici. Dále definuje pojem marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, tzn. produkt, cenu, propagaci a distribuci. Analytická část nejprve stručně charakterizuje společnost, následně zpracovává marketingovou situační analýzu podniku, a poté se zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek současně navrženého marketingového mixu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporu-čení k efektivnějšímu využívání a k lepší provázanosti jednotlivých prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14109
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13535


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlík_2010_bp.pdf 779.7Kb PDF View/Open
pavlík_2010_vp.pdf 913.6Kb PDF View/Open
pavlík_2010_op.pdf 320.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account