Pohádkové motivy v televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohádkové motivy v televizní reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Binková, Dita
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:22:25Z
dc.date.available 2010-07-20T06:22:25Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14111
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce se věnuje pohádkovým motivům v televizních reklamních spotech. V teoretické části jsou rozebírány základní poznatky týkající se televizní reklamy a druhá část je věnována archetypům se zaměřením na mýtus a zejména pohádku. V prak-tické části je provedena subjektivní analýza vybraných reklamních spotů se záměrem pou-kázat na využité pohádkové motivy. Prostřednictvím hloubkových rozhovorů je posléze rozebíráno vnímání a uvědomování si těchto motivů ze strany diváků. cs
dc.format 80 s. cs
dc.format.extent 1521778 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject persvazivní komunikace cs
dc.subject kognitivita cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject mýtus cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject pohádkový motiv cs
dc.subject television advertising en
dc.subject persvazive communication en
dc.subject cognitivity en
dc.subject archetype en
dc.subject myth en
dc.subject fairy tale en
dc.subject fairy tale motive en
dc.title Pohádkové motivy v televizní reklamě cs
dc.title.alternative Fairy tale themes in television advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The presented Bachelor thesis deals with the fairy tale themes in television commercials. The theoretical part discusses the basic information relating to television advertising and the second part is devoted to focusing on the archetypes of myth and fairy tale in particular. In the practical part is done the subjective analysis of selected commercials uses, with the intention of preaching to the fairy tale motives used. Through in-depth interviews is later analyzed the image and awareness of these themes from the audience. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13600
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
binková_2010_bp.pdf 1.451Mb PDF View/Open
binková_2010_vp.pdf 50.70Kb PDF View/Open
binková_2010_op.pdf 54.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account