Marketingové komunikace při zavádění a řízení maloobchodní jednotky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění a řízení maloobchodní jednotky

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace při zavádění a řízení maloobchodní jednotky
Author: Rafaj, Jan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Studie vychází z praktických zkušeností v oblasti maloobchodního prodeje. Snaží se vystihnout ideální komunikační prostředky maloobchodní jednotky v souvislosti s nabízeným sortimentem a cílovou skupinou zákazníků a poté navrhnout vhodné postupy k vytvoření dlouhodobé komunikační strategie, která by nadále určovala postavení prodejny na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1413
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2730


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rafaj_2006_dp.pdfBlocked 918.1Kb PDF
rafaj_2006_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
rafaj_2006_op.doc 107Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account