Význam marketingových komunikací Letohradského soukromého gymnázia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam marketingových komunikací Letohradského soukromého gymnázia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Matějíčková, Leona
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:19:40Z
dc.date.available 2010-07-20T07:19:40Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14223
dc.description.abstract Jedním ze základních předpokladů soukromých škol (a nejen jich) obstát v konkurenčním prostředí je uplatňovat vhodným způsobem marketingové komunikace, na základě znalosti svého postavení na trhu a správné identifikace cílových skupin. Obsah bakalářské práce s názvem Význam marketingových komunikací Letohradského soukromého gymnázia vychází ze současné situace, kdy na střední školy přichází slabší populační ročníky a úkolem jejich managementu je školu vhodným způsobem propagovat. V bakalářské práci je stanoven cíl objasnit, že vhodně zvolené marketingové komunikace jsou nezbytným předpokladem pro to, aby nestátní střední škola obstála v konkurenčním prostředí, zejména v období slabých populačních ročníků. Na základě literárních i ostatních zdrojů byly definovány cílové skupiny, provedena analýza vnitřní a vnější komunikace školy a image a navržena témata vhodná pro marketingové komunikace včetně konkrétních aktivit. cs
dc.format 82 cs
dc.format.extent 303104 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikace - vnitřní cs
dc.subject vnější cs
dc.subject reaktivní cs
dc.subject proaktivní cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Communication mix en
dc.subject Internal and External communications en
dc.subject Reactive en
dc.subject Proactive en
dc.subject Target groups en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing research en
dc.title Význam marketingových komunikací Letohradského soukromého gymnázia cs
dc.title.alternative Importance of marketing communications for the private grammar school in Letohrad en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated One of the principal premises related to private schools (and not only to them) how to succeed in a competitive environment is to enforce methods of marketing communications in suitable ways, all based on a correct identification of target groups and with a school's realizing its market position. The content of this bachelor thesis comes from an actual situation, when secondary schools welcome much less students than in past (as the population explosion from the 70s' has been over and afterthat, less children are being born). It results in a fact that if a school wants students, it is necessary for such a school, as one of the important goals, to create the most effective portfolio of methods of marketing communications. In my bachelor thesis, I have set up the goal - to prove that suitable portfolio of marketing communications instruments is an essential groundwork for more students to become students of the secondary school (= of the private grammar school in the town of Letohrad). To help to gain the goal - to measure an effectiveness of the premise, I have defined the target groups, have executed analyzes of the school's internal as well as external communications, plus the research of the school's image perception. As a result of this exploration, I deliver the list of marketing communications activities which I suggest the school to implement to encourage students to become students of the private grammar school. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13676
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
matějíčková_2010_bp.pdf 296Kb PDF View/Open
matějíčková_2010_vp.pdf 54.13Kb PDF View/Open
matějíčková_2010_op.pdf 49.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account