Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.
Author: Mikulášek, Filip
Advisor: Hromková, Ludmila
Abstract: Cílem mé diplomové práce byl projekt reengineeringu podnikových procesů ve firmě TOS Hulín, a.s. v oblasti prodejního a poprodejního servisu a služeb. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako průmyslový prodej, servis a služby, péče o zákazníka, pod-nikové procesy nebo reengineering. V praktické části jsem uvedl základní údaje o firmě, ana-lyzoval současný stav v oblasti prodejních a poprodejních procesů a provedl reengineering podnikových procesů zaměřený na tyto procesy. Nakonec jsem zhodnotil přínos reengineerin-gu pro celou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14302
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: E 16232


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2010_dp.pdf 2.771Mb PDF View/Open
mikulášek_2010_vp.pdf 29.65Kb PDF View/Open
mikulášek_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account