Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes

Show full item record

No preview available
Title: Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes
Author: Líbalová, Monika
Advisor: Hradiská, Elena
Abstract: Předmětem bakalářské práce Reklama s cílovou skupinou rodina před dvaceti lety a dnes je komparace tištěné reklamy cílené na rodinu v týdeníku Květy. Srovnávány jsou ročníky 1989 a 2009 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o podobě obrazu reklamního sdělení, o typu propagovaných produktů a služeb vzhledem k peněžnímu vydání české do-mácnosti ve srovnávaných letech. První část práce je zaměřena na teoretický výklad pojmu rodina, statistiku vybraných demografických ukazatelů z let 1989 a 2009. Dále jsou zde popsány specifika reklamního sdělení ve srovnávané době, nákupní chování spotřebitele a statistické údaje o peněžním vydání domácností. Ve druhé části práce je provedeno vlastní srovnání jednotlivých reklam z časopisu ve spojitosti se stanovenými hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14321
Date: 2010-04-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13674


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
líbalová_2010_bp.pdf 8.995Mb PDF View/Open
líbalová_2010_vp.pdf 53.28Kb PDF View/Open
líbalová_2010_op.pdf 57.72Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account