Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Liedermanová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T11:17:24Z
dc.date.available 2010-07-20T11:17:24Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14322
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje problematice e-shopu a jeho vstupu na trh. Cílem této práce je analyzovat současnou situaci internetového obchodu s hip hopovým a skate oblečením dreamlabel.cz a předložit uskutečnitelné návrhy. Teoretická část se zaměřuje na vývoj internetu, internetový marketing, e-shop a pozadí řešeného problému včetně cílů práce, hypotéz a metod zpracování. Praktická část je věnována různým analýzám a výzkumu, z jejichž výsledů se pak sestává projektová část. cs
dc.format 116 s., 11 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 4969143 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject vstup na trh cs
dc.subject Hradec Králové cs
dc.subject internet cs
dc.subject oblečení cs
dc.subject hip hop cs
dc.subject skate cs
dc.subject e-shop en
dc.subject internet marketing en
dc.subject market uptake en
dc.subject Hradec Kralove en
dc.subject internet en
dc.subject clothes en
dc.subject hip hop en
dc.subject skate en
dc.title Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh cs
dc.title.alternative Project of the market uptake of the internet shop dreamlabel.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with a problem of e-shop and its market uptake. The aim of this work is to analyse current situation of the internet shop with hip hop and skate clothes dreamlabel.cz and to present real proposal which could be realised. The theoretical part of this work targets the development of the internet, internet marketing, e-shop and the background of solved problem including the aims of the work, hypothesis and the methods of processing. The practical part is dedicated to the several analysis and the re-search of which results consists the project part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13739
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
liedermanová_2010_dp.pdf 4.738Mb PDF View/Open
liedermanová_2010_vp.pdf 55.03Kb PDF View/Open
liedermanová_2010_op.pdf 56.72Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account