Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

Show full item record

No preview available
Title: Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?
Author: Vonz, Ladislav
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce autora z roku 2007, která končila otázkou, kudy se bude ubírat český rozhlasový trh (a s ním i Rádio Impuls) v následujících letech. Autor analyzuje konkurenci na celoplošné úrovni i v kontextu rozvoje regionálních sítí a shrnuje vývoj programu a marketingových komunikací Impulsu ve sledovaném období. V závěru doporučuje postupy, které mají RI pomoci udržet pozici tržního lídra v dalších letech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14342
Date: 2010-04-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17092


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vonz_2010_dp.pdf 2.523Mb PDF View/Open
vonz_2010_vp.pdf 55.09Kb PDF View/Open
vonz_2010_op.pdf 60.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account