Průzkum trhu pro společnost Tescoma s.r.o. - oblast Čechy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum trhu pro společnost Tescoma s.r.o. - oblast Čechy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřenová, Andrea
dc.contributor.author Roubalík, Vlastimil
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:17:30Z
dc.date.available 2010-07-13T18:17:30Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1441
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. V teoretické části popisuji jednotlivé kroky marketingového výzkumu, metody výzkumu, zdroje informací, pravidla pro sestavení účinného dotazníku. Analytická část obsahuje detaily provedeného výzkumu, návrh dotazníku a především podrobnou analýzu získaných dat. V závěru upozorňuji na nedostatky zjištěné v marketingovém výzkumu a podávám návrhy na jejich odstranění. cs
dc.format 67 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 490348 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject Market research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject market segmentation en
dc.title Průzkum trhu pro společnost Tescoma s.r.o. - oblast Čechy cs
dc.title.alternative Marketing research for Tescoma Ltd. - Bohemia en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with market research. In theoretical part I describe particular steps of market research, techniques of market research, sources of information, rules for compiling questionnaire. The analytical part embraces details of finished market research, proposal of questionnaire and mainly in-depth analysis of received data. In conclusion I pounce on failings acquired in market research and give out proposals on their remotion. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2546
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
roubalík_2006_bp.pdfBlocked 478.8Kb PDF View/Open
roubalík_2006_vp.pdf 85.89Kb PDF View/Open
roubalík_2006_op.pdf 260.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account