Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Nohelová, Martina
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:01:50Z
dc.date.available 2010-09-07T12:01:50Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14532
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů. cs
dc.format 73 cs
dc.format.extent 4451835 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Blog cs
dc.subject self-promotion cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject internet cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject weblogy cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunitní weby cs
dc.subject Keywords: Blog en
dc.subject self- promotion en
dc.subject marketing communications en
dc.subject image en
dc.subject internet en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject weblogs en
dc.subject social networks en
dc.subject communications webs en
dc.title Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. cs
dc.title.alternative Blog - the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated The Bachelor's work focuses on the opportunity of self-promotion trhough internet blogs. The theoretical part comprises of the specifications and the current situation on the internet market, blog allocation and also marketing communication focused on the internet market and new communication channels. Included is also a chapter of the Universal McCann's study whis is dedicated to the evolving trends of social networks and blogs. The practical part is dedicated to a marketing survey, blog analysis according to predefined criteria. The marketing survey was done on the base of an internet questionnaire which was oriented at the respondets'view on blogs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13682
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nohelová_2010_bp.pdf 4.245Mb PDF View/Open
nohelová_2010_vp.pdf 50.80Kb PDF View/Open
nohelová_2010_op.pdf 58.05Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account