Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Autor: Píštěk, Pavel
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14533
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13686


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
píštěk_2010_bp.pdfZablokované 1.943Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet