Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

Show full item record

No preview available
Title: Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Author: Zavadilová, Dagmar
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14558
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13702


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zavadilová_2010_bp.pdfBlocked 923.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account