Teorie střihové skladby a její postavení v audiovizuální tvorbě v roce 2010.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teorie střihové skladby a její postavení v audiovizuální tvorbě v roce 2010.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rásocha, Jaroslav
dc.contributor.author Zelina, Marek
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:27:43Z
dc.date.available 2010-09-07T12:27:43Z
dc.date.issued 2010-08-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14565
dc.description.abstract Práce obsahuje pohled teoretiků na vývoj filmového jazyka. Zkoumá filmovou montáž, její historický vliv na současnou střihovou skladbu. Cílem je upřesnit klíčová teoretická pravidla střihové skladby a její formy důležité pro rozvoj filmové řeči. Navíc, tato práce se snaží nastínit hlavní rozdíly mezi klasickou kinematografickou technologií a digitální technologií. Konečnou fází jsou užitečné názory současných filmových tvůrců a jejich pohled na střihovou skladbu v roce 2010. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 887046 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Střih cs
dc.subject Skladba cs
dc.subject Montáž cs
dc.subject Filmový záběr cs
dc.subject Film cs
dc.subject Umění cs
dc.subject Autor cs
dc.subject Pravidla cs
dc.subject Pohyb cs
dc.subject Obraz cs
dc.subject Zvuk cs
dc.subject Digitální kinematografie cs
dc.subject Teorie cs
dc.subject Náhled cs
dc.subject Edition en
dc.subject Composition en
dc.subject Assembly en
dc.subject Film clip en
dc.subject Film en
dc.subject Art en
dc.subject Author en
dc.subject Rules en
dc.subject Motion en
dc.subject Picture en
dc.subject Audio en
dc.subject Digital cinematography en
dc.subject Theory en
dc.subject Prev en
dc.title Teorie střihové skladby a její postavení v audiovizuální tvorbě v roce 2010. cs
dc.title.alternative Theory of editing and its position in the audiovisual production in 2010. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.date.accepted 2010-08-23
dc.description.abstract-translated Work includes theorists view the development of film language. Film explores the installation, its historical influence on modern editing. The goal is to clarify key theoretical Editing rules and forms important for the development of film language. Furthermore, this thesis aims to outline the main differences between classical cinematic technologies and digital technologies. Final stage are useful views of the current film-makers and their views on the composition of shots in 2010. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/227 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Audiovize cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Audiovision Arts en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 14387
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zelina_2010_dp.pdf 866.2Kb PDF View/Open
zelina_2010_vp.doc 83Kb Microsoft Word View/Open
zelina_2010_op.doc 191Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account