Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Show full item record

No preview available
Title: Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Author: Podlešák, Michal
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje první hypotézu, že se díky vlivům globalizace forma loga stále zjednodušuje. V projektové části pak autor prověřuje druhou hypotézu, že současná česká veřejnost ? recipienti (potenciální zákazníci) vnímají, vzhledem k již dlouhodobým účinkům globalizačních a amerických vlivů, logotyp v souladu se současnými tvůrčími směry ? tyto směry vnímají pozitivně a vzbuzují v nich chuť k akčnímu (nákupnímu) chování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14581
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13750


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
podlešák_2010_dp.pdfBlocked 1.833Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account