SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín.

DSpace Repository

Language: English čeština 

SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Náplavová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-06T14:58:07Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:44Z
dc.date.issued 2010-08-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14678
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která vznik agentury ovlivní.Cílem vzniklé agentury bude zajistit koordinaci mezi projekty univerzity a studenty. Agentura umožní aktivním studentům získat zkušenosti z praxe spoluprácí s univerzitou. Hlavními činnostmi agentury bude propagace vzdělávacích aktivit univerzity, podpora účasti v mezinárodních soutěžích, sestavení týmů pro vypracovaní marketingové strategie zainteresovaným firmám. Do týmu zapojíme zah-raniční studenty, kteří přinesou zkušenosti ze svých univerzit a atraktivní mezinárodní pra-covní prostředí. Přínosem agentury bude zvýšení znalostí z praxe studentům a zefektivnění komunikace se studenty pro potřeby univerzitních projektů a vzdělávacích aktivit. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 11831498 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2015
dc.subject Projektový management cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject studentsá agen-tura cs
dc.subject praxe pro studenty cs
dc.subject cíl projektu cs
dc.subject logický rámec cs
dc.subject analýza rizik cs
dc.subject kvantitativni průzkum cs
dc.subject kvalitativni průzkum cs
dc.subject hiearchicka organizační struktura projektu cs
dc.subject analýza silných a slabých stránek cs
dc.subject plánovaní nákladů a stanovení rozpočtu projektu cs
dc.subject projektová dokumentace cs
dc.subject Project management en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject Students Agency en
dc.subject practice for students en
dc.subject the goal of the project logical framework en
dc.subject risk analysis en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject hierarchical organizational structure of the project en
dc.subject analyzing the strengths and weaknesses en
dc.subject planning en
dc.subject costing and project budget en
dc.subject project documentation en
dc.title SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín. cs
dc.title.alternative SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Foltínová, Katarína
dc.date.accepted 2010-09-13
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create project documentation for the realization of student prop-agation agency and analyze the conditions of the project as interest of students and the stakeholder?s position. The Agency will ensure coordination of projects between university and students. Agency allows active students to get practical experience with university ac-tivities. The main activities of the Agency will promote educational activities of the univer-sity, encouraging participation in international competitions, build teams for marketing strategy to interested companies. A team will welcome the foreign students who bring ex-perience from their universities and attractive international working environment. Agency will bring benefits as increased knowledge of the practical experience for students and more efficient the communication needs among the students and university projects coordinators and educational activities organizers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 14771
dc.date.assigned 2010-06-30
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
náplavová_2010_dp.pdfBlocked 11.28Mb PDF View/Open
náplavová_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
náplavová_2010_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account