Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

Show full item record

No preview available
Title: Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.
Author: Špaňhel, Karel
Advisor: Gregarová, Magda
Abstract: Cílem diplomové práce " Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR" je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy firemní kultura, osobnost, image firmy. V další části je analyzována vnitřní komunikace, firemní kultura a firemní noviny společ-nosti Barum Continental Otrokovice. Tato analýza vychází ze studia všech relevantních dostupných materiálů, zdrojem informací byly rovněž řízené rozhovory s lidmi pracujících ve firmě a obsahová analýza firemních novin. Závěrečná, praktická, část obsahuje některá zlepšení, která vycházejí z analýzy současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1471
Date: 2006-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špaňhel_2006_dp.pdf 1.581Mb PDF View/Open
špaňhel_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
špaňhel_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account