Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Švagerková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:27:40Z
dc.date.available 2012-03-09T00:27:40Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14767
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena analýza poptávky cestovního ruchu v CHKO Moravský kras. Třetí část tvoří projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras na základě výsledků předchozí analýzy. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 2237548 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject demarketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject Moravský kras cs
dc.subject demarketing en
dc.subject tourist trade en
dc.subject marketing tools en
dc.subject Moravian karst en
dc.title Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras cs
dc.title.alternative Project of assertion of demarketing tools in tourist trade in PLA Moravian karst en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štefka, Leoš
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated The objective of my work is to analyse the tourist trade in PLA Moravian karst and then create a project of application of demarketing tools, which are bonded with the tourist trade in PLA Moravian karst, to be possible to reduce the demand in its selected areas. The work is devided into three parts. The first part is about the theoretical knowledge of marketing and demarketing activities of tourist trade. The demand of the tourist trade in PLA Moravian karst is analysed in the second part. The third part includes the project of application of demarketing tools in the tourist trade in PLA Moravian karst based on the results of previous analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21317
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
švagerková_2011_dp.pdfBlocked 2.133Mb PDF View/Open
švagerková_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
švagerková_2011_op.pdf 5.204Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account