Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Květ, Ondřej
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:47:41Z
dc.date.available 2012-03-09T00:47:41Z
dc.date.issued 2011-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14775
dc.description.abstract Cílem teoretické části bakalářské práce je osvojení principů tvorby počítačových her v grafickém enginu Irrlicht se zaměřením hlavně na implementaci fyzikální a zvukové knihovny a tvorbu uživatelského rozhraní hry. V praktické části je to pak vytvoření jednoduché počítačové 3D hry zvoleného žánru ve spolupráci se studentem, který řeší téma Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry. cs
dc.format 77 s. (101 000 znaků) cs
dc.format.extent 52337163 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Irrlicht en
dc.subject 3D engine en
dc.subject 3D computer game en
dc.subject Newton Game dynamics en
dc.subject IrrEdit en
dc.subject IrrKlang en
dc.subject Blender en
dc.subject Irrlicht cs
dc.subject 3D engine cs
dc.subject 3D počítačová hra cs
dc.subject Newton Game dynamics cs
dc.subject IrrEdit cs
dc.subject IrrKlang cs
dc.subject Blender cs
dc.title Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce cs
dc.title.alternative The design and implementation of 3D computer game - basic models and interactions<br> en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dulík, Tomáš
dc.date.accepted 2011-06-21
dc.description.abstract-translated The goal of theoretical part of this work is to master the principles of creating computer games in the Irrlicht graphics engine, focusing mainly on implementation of sound and physical library and graphical user interface. The practical part consists of creating simple 3D computer game of chosen genre in collaboration with the work called Design and implementation of 3D computer game - complex models and the core of the game. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/90 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 20599
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A
local.subject počítačové hry cs


Files in this item

Files Size Format View
květ_2011_bp.zip 49.91Mb Unknown View/Open
květ_2011_vp.doc 292.5Kb Microsoft Word View/Open
květ_2011_op.doc 85.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account