Analýza konkurenčního prostředí NONSTOP Reality

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí NONSTOP Reality

Show simple item record

dc.contributor.advisor Florian, Zdeněk
dc.contributor.author Nguyen Thuy, Dung
dc.date.accessioned 2012-03-09T01:25:18Z
dc.date.available 2012-03-09T01:25:18Z
dc.date.issued 2010-12-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14819
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře NONSTOP. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou rozebrány poznatky z oblasti realitních kanceláří, marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu služeb, analýzy konkurenčního prostředí, Porterova 5-faktorového modelu, mystery shoppingu a dále pak SWOT analýzy. Analytická část se věnuje profilu realitní kanceláře, analýze jejich hlavních konkurentů a výsledkům mystery shoppingu a dále SWOT analýze dané kanceláře. cs
dc.format 72 s. (79 820 znaků) cs
dc.format.extent 2067166 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asociace realitních kanceláří cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Porterův pětifaktorový model cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Association of Realtors en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject competition en
dc.subject Porter's Five-factor model en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí NONSTOP Reality cs
dc.title.alternative Analysis of competitive environment NONSTOP Reality en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The topic of my thesis is to analyze the competitive environment of NONSTOP real-estate agency. The work is divided into two main parts: theoretical and practical. The first part deals with knowledge of the Association of Realtors, marketing, marketing research and services marketing mix, competitive analysis, Porter's 5-factor model, mystery shopping and then a SWOT analysis. The analytical part deals with the profile of real estate agents, and analysis of their main competitors and the results of mystery shopping and SWOT analysis of agency. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 18018
dc.date.assigned 2010-10-22
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
nguyen thuy_2011_bp.pdf 1.971Mb PDF View/Open
nguyen thuy_2011_vp.pdf 694.7Kb PDF View/Open
nguyen thuy_2011_op.pdf 813.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account