Estetická funkce outdoorové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Estetická funkce outdoorové reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Estetická funkce outdoorové reklamy
Author: Kýr, Kamil
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, jaké jsou způsoby projevu této funkce a na jakých okolnostech je závislá. Snaží se odpovědět i na otázku, zda-li existuje přímá vazba mezi sílou estetické funkce a pozitivním účinkem reklamy na příjemce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14925
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 22378


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kýr_2011_dp.pdf 3.516Mb PDF View/Open
kýr_2011_vp.doc 141.5Kb Microsoft Word View/Open
kýr_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account