Webová prezentace Východní Moravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace Východní Moravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Horáčková, Vladimíra
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:24:50Z
dc.date.available 2012-03-09T03:24:50Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14992
dc.description.abstract Tato práce se zabývá rozborem webové prezentace destinace cestovního ruchu. K rozboru jsou nejprve shromážděny teoretické poznatky, týkající se internetového marketingu, obsa-hu a specifik webových prezentací a možností jejich posouzení. V praktické části je následně analyzována webová prezentace Východní Moravy. Součástí práce jsou také návrhy na zlepšení této prezentace, které by mohli vést ke zvýšení návštěv-nosti webových stránek Východní Moravy a zlepšení jejich vnímání cílovými skupinami. cs
dc.format 63 s., obrazové přílohy 5 s. cs
dc.format.extent 4364896 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject Internet en
dc.subject web presentation en
dc.subject marketing en
dc.subject analysis en
dc.subject tourism en
dc.subject attendance en
dc.subject target group en
dc.title Webová prezentace Východní Moravy cs
dc.title.alternative Eastern Moravia Web Presentation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This work deals with analysis of tourism destination presentation. For the analysis, firstly, the theoretical facts concerning internet marketing, contents and special characters of web presentation and its evaluation are collected. In practical part the presentation of Eastern Moravia website is analyzed. The work contains also proposals for the presentation improvement that might lead to increase in attendance of the Eastern Moravia websites as well as to enhancement of the target visitors? perception. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18688
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horáčková_2011_bp.pdf 4.162Mb PDF View/Open
horáčková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
horáčková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account