Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Simon, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:42:52Z
dc.date.available 2010-07-13T18:42:52Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1501
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 859321 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Podniková kultura cs
dc.subject podniková identita cs
dc.subject podnikový design cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.title Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2 cs
dc.title.alternative Project - implementation of a new Corporate Identity of the private television station RTL 2 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.description.abstract-translated Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis of its activities, the company identity and the project. Part of the project is a time schedule, costs analysis, project benefits and risks. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3941
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
simon_2006_dp.pdfBlocked 839.1Kb PDF View/Open
simon_2006_vp.doc 1017Kb Microsoft Word View/Open
simon_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account