Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů
Author: Divilová, Martina
Advisor: Brišová, Hana
Abstract: Bakalářská práce ?Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů? se zabývá vlivem reklamy, podpory prodeje a direct marketingu na život současných českých seniorů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se nejprve věnuje konceptualizaci stáří, dále pak na vymezení pojmů z hlediska komunikačního mixu a marketingového výzkumu. Praktická část vychází z mého kvantitativního výzkumu provedeného na vzorku zlínských seniorů. Zabývá se nákupním chováním seniorů ve Zlínském kraji a vlivem komunikačních nástrojů na jejich rozhodování při nakupování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15053
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 21235


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
divilová_2011_bp.pdf 1.138Mb PDF View/Open
divilová_2011_vp.pdf 740.7Kb PDF View/Open
divilová_2011_op.pdf 804.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account