Biopotraviny ve Zlínském kraji - návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Biopotraviny ve Zlínském kraji - návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Slezáková, Ludmila
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:49:10Z
dc.date.available 2012-03-09T04:49:10Z
dc.date.issued 2011-04-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15127
dc.description.abstract Ekologické zemědělství je v posledních letech jedno z nejprogresivnějších odvětví, jehož způsob hospodaření směřuje k pojetí trvale udržitelného způsobu hospodaření a má přímý vliv na vývoj trhu s biopotravinami. Navzdory prodělané ekonomické krizi v naší republice prodej biopotravin neustal, naopak, stále roste rozloha ekologicky obhospodařované půdy, roste počet ekologicky hospodařících farem a rozšiřuje se i sortiment biopotravin vyprodukovaných v České republice. Diplomová práce analyzuje aktuální trh s biopotravinami v maloobchodních prodejních jednotkách Zlínského kraje a jejich marketingové komunikace v této oblasti. Cílem práce je zjistit, kolik maloobchodních prodejen a v jakém množství biopotraviny nabízí a jaké druhy marketingových komunikací při prodeji biopotravin používají. Diplomový projekt předkládá možnosti marketingových komunikací těm maloobchodním prodejnám, které se doposud touto činností nezabývaly. cs
dc.format 84 s. (123 058 znaků). cs
dc.format.extent 12096828 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Biopotraviny cs
dc.subject bioprodukty cs
dc.subject ekologické zemědělství cs
dc.subject obchod cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Bio-foodstuff en
dc.subject bio-products en
dc.subject ecological agriculture en
dc.subject market en
dc.subject retail en
dc.subject customer en
dc.subject research en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject marketing communication en
dc.title Biopotraviny ve Zlínském kraji - návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny cs
dc.title.alternative Organic Food in the Zlin Region-Plan Proposal of Communication for Small Retail Stores en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated In the last years the ecological agriculture is one of the most progressive branches with the straight impact to the progression of bio-foodstuff market. Its management proceeds to be a sustainable management way. In spite of the economy crisis in Czech Republic the bio-foodstuff has not ceased. On the contrary the farmland area is larger, the count of ecological bio-farms is rising and the sort of bio-foodstuff cultivated in Czech Republic is increasing. This graduation thesis analysis the currently bio-foodstuff market in Zlin region retails and its marketing communication on this filed of branch. The objective of this thesis is to get know how many retails offers the bio-foodstuff and what is the sort of the bio-foodstuff and what kind of marketing communications for selling bio-foodstuff they use. This graduation project puts forward the marketing communication possibilities for the retails which have not been touched by this agency yet. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18604
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slezáková_2011_dp.pdf 11.53Mb PDF View/Open
slezáková_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
slezáková_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account