Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací
Author: Rakowská, Lucie
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na sponzoring konkrétní kulturní události, a to multižánro-vého festivalu Dokořán. Zjišťuje, nakolik je sponzoring kultury atraktivní pro dárce a jak tyto výsledky využít pro budování lepší pozice v obchodní sféře. Teoretická část definuje pojmy z oblasti neziskového marketingu a marketingových komu-nikací, efektivitou sponzoringu coby komunikačním nástrojem. Metodologie zdůvodňuje volbu konkrétního výzkumu. Praktická část analyzuje dosavadní komunikaci se sponzory festivalu Dokořán, výsledky focus group s návštěvníky festivalu a následně interpretuje poznatky získané z hloubkových rozhovorů se zástupci podniků na téma sponzoring. Projektem je sponzoringová kampaň zaměřena na zviditelnění festivalu mezi sponzory, navázání kontaktů a konečně získání darů pro realizaci. Plán využívá výsledky získaných z výzkumů a je realizován podle potřeb organizátorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15163
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18419


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rakowská_2011_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open
rakowská_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
rakowská_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account