Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nižník, Roman
dc.contributor.author Faktorová, Mariana
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:50:43Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1520
dc.description.abstract Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru. cs
dc.format 86s., 5 s. príloh. cs
dc.format.extent 2245606 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
dc.subject Marketingová komunikácia cs
dc.subject nástroje marketingovej komunikácie cs
dc.subject ciele marketingovej komunikácie cs
dc.subject proces tvorby marketingovej stratégie cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication implements en
dc.subject targets of marketin communication en
dc.subject process of marketing strategy creation en
dc.title Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s. cs
dc.title.alternative Marketing communication about implementation of new product at the market in company ETOP Trading a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2006-06-02
dc.date.vskp-available 2036-05-12
dc.description.abstract-translated This work represents marketing communication about implementation of new product to market in company ETOP Trading, a.s Point is not only acommodate abstract looking at marketing communication, but also completion looking at process of communication strategy creation of tinny OFF ROAD wheels DOTZ 4x4. Target of mature project is achievement of increasing marketability this kind of product through the medium of marketing communication implements. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3836
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
faktorová_2006_dp.pdfBlocked 2.141Mb PDF View/Open
faktorová_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
faktorová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account