Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Francová, Kateřina
dc.contributor.author Holíková, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:38:06Z
dc.date.available 2012-03-09T08:38:06Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15387
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY, který se zabývá především výukou plavání rodičů s dětmi od 6 týdnů věku a výukou plavání dětí samostatně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na cíle a strategie marketingové komunikace, komunikační mix a nové trendy v marketingové komunikaci. V praktické části je provedena analýza současného stavu propagace Baby clubu NEKKY, jsou zde navrženy konkrétní komunikační prostředky, časový plán realizace a optimální rozpočet, včetně očekávaných výsledků a návrhu jejich měření. cs
dc.format 63 s. (71 801 znaků) cs
dc.format.extent 2483389 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject internet cs
dc.subject analýza cs
dc.subject NEKKY cs
dc.subject baby club cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject promotion en
dc.subject communication en
dc.subject media en
dc.subject internet en
dc.subject analysis en
dc.subject NEKKY en
dc.subject baby club en
dc.title Návrh komunikačního plánu Baby clubu NEKKY cs
dc.title.alternative Proposal of NEKKY baby club communication plan en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to develop a proposal of NEKKY baby club communication plan, which deals mainly with swimming lessons for parents with children from 6 weeks of age and swimming lessons for children alone. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part has been given a focus on targets and strategy of marketing communication, communication mix and new trends in marketing communications. The practical part is made about the current state of promotion of NEKKY baby club. There are offered a particular means of communication, timetable for implementation and optimal budget including expected results and their measurement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21327
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
holíková_2011_bp.pdf 2.368Mb PDF View/Open
holíková_2011_vp.pdf 756.4Kb PDF View/Open
holíková_2011_op.pdf 880.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account