Vliv nových technologií na nákupní chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv nových technologií na nákupní chování

Show full item record

No preview available
Title: Vliv nových technologií na nákupní chování
Author: Rosman, Pavel
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou firmu JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. a zkoumám, jak vývoj nových technologií ovlivňuje zákazníky ke změnám nákupního chování. Závěrečná návrhová část na základě výsledků průzkumu vyhodnocuje příčiny, důsledky a změny nákupního chování zákazníků. Výsledkem je ucelený návrh využití získaných poznatků v praxi ve formě návrhů na opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15427
Date: 2011-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18717


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rosman_2011_bp.pdf 3.418Mb PDF View/Open
rosman_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
rosman_2011_op.doc 134Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account