Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Janečková Moťková, Jitka
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:05:38Z
dc.date.available 2012-03-09T09:05:38Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15443
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací a kontroverzní zobrazení ženy ve vybraném vzorku české reklamy z let 1991 ? 2011. Cílem práce je odhalit genedrové stereotypy, které v tuzemské reklamě přetrvávají. Vzorek vybraných reklam, převážně billboardů, pochází z kauz Rady pro reklamu a soutěže Sexistické prasátečko. Spolu s dotazníkovým šetřením se vyhodnocení zaměřuje na hledání východisek a nových řešení pro tvorbu genderově korektních reklam. Jedním z řešení je i návrh internetové stránky o etických principech reklamy cs
dc.format 132 s. cs
dc.format.extent 2326333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gender cs
dc.subject rod cs
dc.subject žena cs
dc.subject česká reklama cs
dc.subject stereotypy cs
dc.subject sexismus cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject Sexistické prasátečko cs
dc.subject Nesehnutí cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject billboard cs
dc.subject etika cs
dc.subject gender en
dc.subject family en
dc.subject female en
dc.subject Czech advertising en
dc.subject stereotypes en
dc.subject sexism en
dc.subject the Council for advertising en
dc.subject Sexist pigling en
dc.subject Nesehnutí en
dc.subject content analysis en
dc.subject billboard en
dc.subject ethics en
dc.title Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí cs
dc.title.alternative Views of Women in Advertising-a Controversial Czech Ads Last Two Decades en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the identification of stereotypical gender representations and controversial views of women in a sample of Czech advertising for the years 1991 - 2011. The aim is to reveal genedr stereotypes that exist in the local advertising. The sample selected ads, mostly billboards, from case of the Council for advertising and competitions Sexist pigling. Along with the questionnaire survey, the evaluation focuses on finding solutions and new solutions to create gender-fair advertising. One solution is to design the website of the ethical principles of advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18528
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
janečková moťková_2011_dp.pdf 2.218Mb PDF View/Open
janečková moťková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
janečková moťková_2011_op.doc 351Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account