1. Teoretická práce: Herec ve filmu 2. Praktická práce: Intercity, scénář hraného filmu, délka minimálně 20 min

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická práce: Herec ve filmu 2. Praktická práce: Intercity, scénář hraného filmu, délka minimálně 20 min

Show simple item record

dc.contributor.advisor Binter, Tomáš
dc.contributor.author Dudek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:07:50Z
dc.date.available 2012-03-09T09:07:50Z
dc.date.issued 2011-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15447
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se snažil o proniknutí do světa hereckého umění. Začal jsem u divadelního herectví a nahlédl do jeho metod, zvláště Diderotovi a Stanislavského. Přes ně jsem se dostal k herectví v podmínkách filmového natáčení. Získal jsem tak poznatky o rozdílnosti práce u divadla a filmu. Nakonec jsem se věnoval vzájemnému tvůrčímu vztahu herce a režiséra, který může mít mnoho podob a zásad. U některých částí jsem k získaným informacím přiložil vlastní zkušenosti. cs
dc.format 41 s. (77 081 znaků) cs
dc.format.extent 2269580 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herec cs
dc.subject herectví cs
dc.subject Stanislavský cs
dc.subject systém cs
dc.subject metoda cs
dc.subject režisér cs
dc.subject actor en
dc.subject acting en
dc.subject Stanislavskij en
dc.subject system en
dc.subject method en
dc.subject director en
dc.title 1. Teoretická práce: Herec ve filmu 2. Praktická práce: Intercity, scénář hraného filmu, délka minimálně 20 min cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Actor in Film 2. Practical Part: Intercity - Screenplay en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pondikas, Alexandr K.
dc.date.accepted 2011-06-16
dc.description.abstract-translated In my bachelor work I tried to penetrate into actor?s art. I started at theatre acting and looked inside its methods ? Diderot?s and Stanislavski?s. From them I continued to acting in conditions of filmmaking. It helped me to acquired knowledge about differences between theatre and film acting. In the end my interest fell to relationship between actors and directors which can have many forms and principles. At some chapters I put my personal experience to improve the text. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 18880
dc.date.assigned 2011-01-31
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dudek_2011_bp.pdf 2.164Mb PDF View/Open
dudek_2011_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
dudek_2011_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account