Public relations Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public relations Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Fišerová, Nela
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:24:27Z
dc.date.available 2012-03-09T09:24:27Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15476
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje popisu a hodnocení komunikace Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež ve Zlíně. Cílem práce je ověřit, zda festival vhodně komunikuje se svými cílovými skupinami a efektivně pracuje s celostátními médii na území České republiky. Na základě podkladů z potvrzených hypotéz vznikl projekt, který navrhuje zlepšení komunika-ce s širší zájmovou (cílovou) skupinou festivalu a podporuje jeho strategické cíle. cs
dc.format 119 s. (146 978 znaků) cs
dc.format.extent 4329776 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject mezinárodní filmový festival cs
dc.subject marketin-gové komunikace cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject Public relations en
dc.subject media en
dc.subject communications en
dc.subject rebranding en
dc.subject International Film Festival en
dc.subject marketing communications en
dc.subject corporate identity en
dc.subject target group en
dc.title Public relations Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež cs
dc.title.alternative Public Relations of International Film Festival for Children and Youth en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma essay is describing and evaluating the public relations activities of International Zlin Film Festival for Children and Youth. With the goal to determine if the Festival is communicating properly with its target audiences and if the Festival effectively works with all the national media in the Czech Republic. On the basis of confirmed hypotheses of this essay, there was created a project which offered efficient communication solution for the wider target group of the festival and also supported the festival strategic objectives. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18675
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fišerová_2011_dp.pdf 4.129Mb PDF View/Open
fišerová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
fišerová_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account